قالب وردپرس فروشگاهی
خانه / اجتماعی / پاسخ شرکت همراه اول و ایرانسل به آنتن دهی ضعیف موبایل در منطقه :

پاسخ شرکت همراه اول و ایرانسل به آنتن دهی ضعیف موبایل در منطقه :

پاسخ شرکت همراه اول و ایرانسل به آنتن دهی ضعیف موبایل در منطقه :

در رابطه با شکایتی که چند روز پیش در مورد آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در روستا در سایت ۱۹۵ (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ) مطرح کرده بودیم جوابی از طرف شرکت های همراه اول و ایرانسل بابت خدمات دهی دریافت کردیم که لازم دانستیم با شما هم در میان بگذاریم.

**********     پاسخ شرکت همراه اول      ************

شرکت مخابرات ایران-همراه اول  اقدام شده-اپراتور

با سلام مشترک گرامی با توجه به موقعیت منطقه , اقدامات بهینه سازی بطور کامل انجام گردید ه است , لذا پوشش بهتر با اجرای پروژه uso امکانپذیر میباشد.باتشکر

۱۶:۰:۴۵ ۱۸/۱/۱۳۹۹

************     پاسخ شرکت ایرانسل   ***********

خدمات ارتباطی ایرانسل              اقدام شده-اپراتور

با سلام و احترام همانطور که مستحضرید سنجش سطح آنتن دهی نیازمند حضور در محل مربوطه و انجام اقدامات مقتضی در این رابطه می باشد. با توجه به شیوع بیماری کرونا، سپری شدن دوران اوج تشخیص و درمان این بیماری و همچنین احتیاج مبرم و شدید به مراقبت جدی و تبعیت از توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری و کنترل این بیماری وفق مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هم اکنون امکان حضور در محل نمی باشد. لذا پس از گذر از این مرحله و عادی شدن شرایط کشور تمامی شکایات با قید فوریت مورد بررسی و در جهت رفع مشکلات اقدام خواهد گردید.با تشکر

۱۱:۵۸:۳۱ ۱۸/۱/۱۳۹۹

همانطور که همه ی شما میدانید الان تلفن همراه نیاز ضروری برای هر کسی هست و با توجه به عدم آنتن دهی و عدم اینترنت همراه مشکل منطقه ما شده و متاسفانه هنوز هم برطرف نشده  است .

ما پیگیریم که این مشکل رو با همکاری هم حل کنیم و زودتر برطرف کنیم

درباره

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

قالب وردپرس فروشگاهی